ASDFGHJKL

Snygg rubrik.
Ligger i sängen med musik i lurarna. Har haft så jävla ont i ryggen idag, så det var väligt segt att gå i Kalmar idag.
Först så köpte jag allt jag behövde och hade tänkt att jag skulle köpa, åt på Mc Donald's, lämnade Anna vid bussen och hälsade på brorsan och Emma i Ålem. John och jag satt ensamma i vardagsrummet och han körde lite TV-spel och vi pratade lite om skolan osv. Kändes bra att prata med honom. Känns verkligen som att han bryr sig och förstår.
Känslan av att det är måndag imorgon suger. Fast måndagar brukar gå väldigt snabbt. Veckorna brukar också gå väldigt snabbt. Jag har ett eget sätt för veckorna att gå snabbare. Tänk att det är måndag idag, och innan du vet ordet av det så är det fredag och helg! Ska försöka sova snart, så jag orkar med morgondagen och att ryggvärken försvinner.
Godnatt.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0