"Thihihi"

Haha. Har inte bloggat på några dagar, men jag har inte haft tid. Pluggat på No provet vi hade idag. Det gick skit. Fattade inte frågorna. Buuh.
Igår var klassen på Kalmar slott och var på guidad tur i fängelserna. Det var väldigt intressant och spännande. Tänk att sitta i en mörkt kall håla. Usch. Det får en att tänka efter hur bra vi har det som lever idag.
När vi kom till busstationen från slottet så ser jag Adam, min systers pojkväns lillebror. Han var ganska söt.
När jag kom hem så frågade Sofia om jag hade sett Adam för hon hade fått ett sms av David och frågade om jag hade varit i Kalmar idag för att hans lillebror hade sett någon som var jättelik henne. Fattaru??!?!!?!
Jag bakade muffins nyss. När jag skulle ta ut de så brände jag mig så nu gör det apont.

Bloggar lite mer senare. Pöss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0