Saker du kanske vill veta om mig.

SEX & HÅNGEL
1. Vem sov du med senast? - Pelle, min katt
2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - Pelle, min katt
3. Vem pussade du senast? - Min bästa vän, Lasse (på kinden)
4. Är du oskuld? - Jadu
5. När hade du senast sex? - Har aldrig haft sex
6. Har du haft oskyddat sex? - Fortfarande aldrig haft sex
7. Vem hade du sex med senast? - Nobody
8. Har du haft sex med någon du inte gillade? - ALDRIG HAFT SEX.
9. Hur många har du strulat med på en kväll? - Har aldrig strulat
10. Vem var den första personen du strulade med? - Har fortfarande aldrig strulat.
 
KÄRLEK
10. Har du någonsin haft ett seriöst förhållande? - Nej.
11. Hur många har du varit tillsammans med? - 1, men man kan inte kalla det "att vara tillsammans"
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - Nej
14. Hur länge har ni varit tillsammans? - 
15. Sötaste paret? - Liam Payne & Danielle Peazer, men jag vet inte om de är tillsammans fortfarande.
16. Hur ser din drömpartner ut? - Ganska svårt att veta nu.
17. Hur ska din drömpartner vara? - I dunno
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit RIKTIGT kär? - 0
20. Vem var din första kärlek? - Har väl vart lite småförtjust i någon och det var väl nån kille på dagis antar jag.
 
DÅLIGA TIDER
21. Har du druckit alkohol? - Ja
22. Röker du? - Nej, har aldrig testat
23. Snusar du? - Nej, har aldrig testat.
24. Har du knarkat? - Nej för helvete!
25. Hur ofta festar du? - Aldrig
26. Vad gillar du att dricka? - Oboy x)
27. Har du skurit dig? - Ja, med flit också.
28. Har du bra självförtroende? - Nää
29. Hur mår du egentligen? - Skitdåligt, vill ha någon att prata med om det, men ingen bryr sig. 
30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - Ja, slängt skräp i naturen 
 
DÖD/LIV
31. Har du varit på begravning? - Ja
32. Isåfall, vilka ? - Min farfar
33. Har någon nära dig dött? - Ja
34. Hur vill du dö? - Om jag inte hinner ta självmord innan så vill jag väl dö naturligt
35. Vill du dö? - Ja, man vill väl inte leva för alltid
36. Har du någon gång varit på dop? - Ja. 
37. Isåfall, vilka? - Filip, Elias och nån random.
38. Gillar du livet? - Nä
39. Vem som står nära dig fick senast barn? - Dunno
40. Vill du ha barn, och hur många? - 4-5
 
DU
41. Vart bor du? - I en grotta
42. Vilken skola går du på? - Parkskolan
43. Är du smal eller tjock? - Mullig och så jävla gullig
44. Är du snygg? - Näjdå
45. Är du nöjd med ditt utseende? - Oftast inte
46. Vad gillar du mest med dig själv? - Mina ögon och min näsa
47. Och vad vill du ändra på? - Magen och underläppen
48. Vad heter du? - Fanny
49. Gillar du ditt namn?- Ja!
50. Vad gör du på fritiden? - Inget, typ?
 
FAVORIT
51. Mat: Gillar inte mat.
52. Dricka: Fanta Exotic
53. Färg: Röd, lila, svart, orange, limegrön och gul
54. Musik: All musik
55. Låt: Another World - One Direction
56. Veckodag: Fredag
57. Sport: Hatar sport, men Minecraft är gutt x)
58. Godis: Allt, förutom lakrits
59. Artist/band: One Direction & Cher Lloyd
60: skådespelare/skådespelerska: Kollar inte så mycket på film.
 
SKOLA / ARBETE
61. Går du i skolan? - Ja
63. Favoritämnen? - No, Sv och Franska
64. Vilka ämnen gillar du inte? - Matte, musik, engelska, idrott och slöjd
65. Vilka lärare gillar du/gillar du inte? - Engelska och musik
66. Var har du praoat? - Har inte praoat ännu
67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? - Hos farmor, om det räknas.
68. Vad vill du jobba som? - Fotograf
69. Varför? - vet inte
70. Vilken klass går du i, & gillar du den?: 7an. Den är väl helt *host*normal*host.
 
FAMILJ
71. Vad heter din mamma? -  Lottie
72. Vad heter din pappa? - Daniel
73. Vad heter dina syskon? - John, Sofia och Anna
74. Är dina föräldrar skilda? - Nej
75. Vad heter dina föräldrar? - Lottie och Daniel
76. trivs du hemma? - Oftat inte
77. Om inte, varför? - Vet inte.
78. Hur är din familj? - Störd.
79. Är dina föräldrar pinsamma? - Jadu.
80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? - Vet inte. Vill oftast inte göra så mycket.
 
ANTINGEN ELLER
81. Sommar eller vinter?- Vinter
82. Bikini eller baddräkt? - Bikini
83. Rosa eller blått? - Blått
84. Öl eller cider? - Cider
85. Vin eller sprit? - Vin 
86. Bada eller sola? - Bada
87. Bli älskad eller att älska? - Båda
88. Fjortis eller emo? - Emo
89. John Mayer eller Johnny Cash? - Johnny Cash
90. Pop eller rock? - Pop
 
RANDOM
91. Skostorlek? - 42
92. Längd? - 1,64
93. Gillar du bananer? - Usch.
94. Leker du gärna häst? - Ja, om jag får vara ryttaren
95. Vad heter dina bästa kompisar? - Lasse, Dess, Izza och Linnie 
96. Hatar du någon? - Jadu!
97. Vad köpte du senast? - En grön tröja som jag har på mig just nu.
98. Vad åt du senast? - Kyckling, kroketter, skagen och vitlöksbröd
99. Är det många i din skola som gillar dig? - Nej, inte en jävel.
100. Sista frågan; Är du fattig? - Vet inte vart gränsen går.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0