Städat. WTF?!

Idag hade jag så tråkigt så jag städade. Hela tv-rummet. Dammsög, bytte duk, puffa kuddar, rensa facken i/under bordet osv.
Ibland undrar jag vad som händer med mig. Jag tror det är skoman som har gjort mig såhär. Uh, jag gillar skolan nu! Har fått lite mer 'kontakt' med vissa i klassen som jag aldrig har pratat med innan, typ.
Idag var första dagen på höstlovet. Vaknade 05:24. NOT NICE.

Längtar verkligen till att John flyttar ut, då ska jag ta Sofia's nuvarande rum, hon tar John's gamla rum så river vi väggen till rummet jag har nu. Den fanns inte när jag var liten, sen byggde vi den för att alla barn skulle få varsitt rum. Nu ska vi äntligen riva den!

Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0